140 de caractere si situatii (setul 2)

2 03 2010

11 copilul nostru si virginitatea noastra

Boţul acesta adorabil de carne ne-a schimbat viaţa. Nu mai facem sex dar o facem cu mult spor. El-pruncul- e virgin, noi redevenim..

12 ţara mea

(aceasta postare e compusa – pentru cei ce cred ca nu îşi  văd bine ochilor- doar din spaţii-140)

13 potentzza imobiliara (sau nastase??)

Numarul camerelor din casa e invers proportional cu cantitatea de sex care se face in odaile cu pricina. Mai multe case, si mai putin sex.

14 carturarul

Baiatul nu a citit nicio carte si e mindru de asta. cunostintele si le dobindeste pe cale orala.cel putin asa nu este necesar prezervativul.

15 berbec vs oaie

Am ce e mai bun: mama dulce & o fosta mama vitrega, nevasta,  amanta : toate (din zodia) berbec. Sunt eu masculul fara de (c) oaie?

16 violenta impotriva femeii.transcript tipic romanesc dupa IM

Statistica: o romanca batuta la 2 minute. 15 secunde = 3 pumni in gura bagaboantei. ce faci cu restu de 100 secunde? stai! tipic romanesc.

 17 sedinta de audit                                               

 Am audit k fugi de la job sa faci sex?! doar in pazua de masa…kestia e k sunt bulimic. Uneori nu ma pot opri din mincat, spune contabilul.

 18 mărţişor

 Un măcaler îşi înjunghie iubita în piept de 1 martie. îi oferă astfel un original mărţişor legat în tifon cu sânge. din inimă. inima ei…

 19 cabaret

S-a deschis cabaretul:rafinament frantuzesc în oraşul cu mineri. nestemate rare taman aici, în fundul pământului. veniţi, vedeţi, foraţi.

 20  – de boală

Nu mă simt rău dar merg la medic.pentru reţeta-compensată.mi se cuvine!stau mult la coadă.acum déjà mi-e rău.noroc că am fost prevăzătoare

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

